آموزش کاشت مژه هیدن

آموزش کاشت مژه هیدن : این مژه ها از جمله مژه هایی هستند که به دسته های چهار تا هفتایی به هم چسبیده تشکیل شده است.
این دسته ها به صورت نازک و سبک هستند و سنگینی روی مژه ندارد. هر یک از دسته های مژه ها روی یک تار مژه چسبیده می شود و به سادگی انجام پذیر است. گاهی افراد در خانه به دلیل حساسیت بالای کار نمی توانند کاشت مژه هیدن را انجام بدهند و سعی می کنند که در سالن های آرایش این روش کاشت مژه را انجام بدهند.
کاشت مژه هیدن

آموزش کاشت مژه ریسه ای

کاشت مژه ریسه ای به شما کمک می کند بتوانید مژه های طبیعی و زیبا و سبک داشته باشید. روش کاشت مژه ریسه ای به این شکل است که ریسه مژه را با چسب مخصوص آغشته نموده و به دقت روی مژه های طبیعی قرار می دهید تا بچسبند. تا مدت 24 ساعت ریمیل یا آب به مژه ها نزنید تا به خوبی ثابت شده و خود را بگیرند.

آموزش کاشت مژه والیوم

کاشت مژه والیوم در روش کاشت مژه هیدن است. کاشت مژه والیوم با این روش بسیار طبیعی و زیبا جلوه می کند و باعث می شود جلوه ای زیبا در چشم دیده شود. مژه های والیوم از جمله مژه هایی است که دارای دسته مژه های 10 تایی و نازک و زیبا بوده و هر یک روی یک مژه نصب می شود.

خرید مژه والیوم

آموزش کاشت مژه سه شاخه

در روش اکستنشن مژه ها توسط چسب طبی چسبیده اند تا مژه های طبیعی ، طول ، پر بودن ، پیچ خوردگی و ضخامت را ایجاد کنند.
بزرگترین تفاوت چسب فوق العاده استحکام است. مژه های اکستنشن زمانی است که مژه های مصنوعی به مژه موجود روی پلک شما چسبانده می شوند تا طول مژه را افزایش دهند . در مورد کاشت مژه سه شاخه می توان گفت بسیار سخت و طاقت فرسا است و باید مژه های سه شاخه را تک به تک روی مژه های طبیعی قرار بدهید و با چسب مخصوص بچسبانید. این روش سخت ولی در نهایت با دوام و بسیار زیبا است.
ظاهرا چسب مورد استفاده برای چسباندن مژه ها آنقدر محکم است که می توانید صورت خود را به آرامی بشویید و آنها را خیس کنید بدون اینکه نگران ریزش مژه های سرکش به صورت دسته ای باشید
اکستنشن مژه ها در سالن آرایش می توانند هزینه بر باشند (برای یک ست کامل حدود 400 هزار تومان) و در واقع می تواند مژه های طبیعی شما را خراب کند و در توانایی استفاده از کرم های چشم و صورت با اختلال مواجه شود. برنامه های افزودنی حرفه ای نیز نیاز به نگهداری زیاد دارند و اعمال آنها ممکن است به مدت دو ساعت طول بکشد. در عین حال اگر شما بتوانید به خوبی مژه های مصنوعی را در خانه روی چشم های خود بکارید می توانید کاملا با دقت و بدون عجله انجام بدهید.
آموزش کاشت مژه

آموزش کاشت مژه در منزل

مراحل کاشت مژه مصنوعی در چشم به شرح زیر است:
آموزش کاشت مژه مصنوعی
مژه ها در سایزهای مختلف موجود هستند مژه های بلند و متوسط و کوتاه. اما پیشنهاد ما برای شروع کاشت مژه مصنوعی در منزل این است که مژه های متوسط انتخاب کنید تا راحت تر کار را انجام بدهید.
1- تهیه و خرید کیت کاشت مژه مصنوعی
2- انتخاب مژه با ارتفاع مناسب
3- کاشت مژه ها در نواحی متناسب با ارتفاع
4- چسباندن مژه ها
برای راحت برداشت مژه ها باید از موچین استفاده کنید.ابتدا مژه هایتان را با مواد مخصوص تمیز کنید تا از هرگونه گرد و خاک پاک شوند. در نظر داشته باشید که از پاک کننده های روغنی استفاده نکنید.
چسب مخصوص مژه را بر روی ظرف پلاستیکی یا فویل بریزید.
مژه های موجود را کنار هم گذاشته و به ترتیب مژه های کوتاه تر را در گوشه داخلی چشم، مژه های متوسط را در وسط و مژه های بلند تر را در گوشه خارجی چشم قرار دهید.
چسباندن مژه ها را از گوشه داخلی چشم شروع کنید.
خرید پنس مژه

مرحله اول کاشت مژه در منزل

هریک از مژه ها را که مورد نیاز است به چسب آغشته کنید و در جای خودش روی مژه خودتان بچسبانید.پس از چسباندن مژه می توانید مژه ها را با هم شانه کنید تا مژه ها با مژه های خودتان یکدست شوند.
توجه کنید برای کندن مژه مصنوعی آنرا نکشید بلکه از مواد جداکننده موجود در بسته بندی مژه استفاده کنید.
به این ترتیب که گوش پاک کن را به این مواد آغشته کنید و سپس به مژه ها بمالید و صبر کنید تا چسب را در خود حل کند. سپس به آرامی مژه ها را جدا کنید.
برای گرفتن چسب مژه ، سعی کنید چسب را روی یک نوار فویل کوچک بریزم ، اما چسب به سختی دیده می شود و خیلی سریع چسبناک می شود. من فهمیدم که ساده ترین راه چسب زدن به گلوله پایین مژه نگه داشتن ظرف چسب در یک دست و موچین در دست دیگر است و به آرامی ظرف چسب را نوک بزنید تا چسب نزدیک به ریختن آن باشد . وقتی چسب به لبه ظرف نزدیک شد ، گلوله مژه های جداگانه را از داخل ظرف به چسب آغشته کنید. به این ترتیب چسب خشک نمی شود و بسیار نامرتب است. سعی کنید مقدار زیادی از چسب مژه های واقعی را نگیرید ، اما مقدار زیادی روی توپ قرار دهید تا به اندازه ای باشد که بتوانید به مژه های خود بچسبید.

آموزش کاشت مژه در منزل

مرحله دوم کاشت مژه در منزل

در حالی که موچین بسته است ، مژه های فردی را به آرامی به خط مژه فشار دهید تا اطمینان حاصل شود که به مژه های خود می چسبد. همچنین از آنجا که مژه ها اغلب صاف است، گاهی اوقات موچین را باز کنید تا مژه های ساختگی و واقعی مابین شاخک ها قرار بگیرند ، و سپس شاخه های موچین را به هم فشار دهید تا بچسبند.

مرحله سوم کاشت مژه در منزل

بعد از اینکه مژه هایتان به تمام رسید و کامل چسبید، برای چند ساعت هیچ ریمل یا آرایش چشم اضافه نکنید تا مطمئن شوید مژه ها کاملاً تنظیم شده اند. هنگام خواب شبانه خیلی سعی کنید آنها را لمس نکنید و روی بالش نگذارید تا خوب و فر شوند. صبح ممکن است کمی ناهموار شوند ، بنابراین از ریمیل خود استفاده کنید و آنها را به آرامی ریمیل بزنید ، مژه را به سمت بالا فر کنید. اطمینان حاصل کنید که این کار را فقط در بالای مژه های خود انجام می دهید. در نهایت کار به اتمام می رسد.
اولین باری که مژه های خود را می زنید می توانید 30-40 دقیقه زمان کافی برای شل شدن مژه در نظر بگیرید. و این می تواند یک اختلال بزرگ باشد اما نگران نباشید تا کمی قلق و روش کاشت مژه مصنوعی را به صورت دقیق یاد بگیرید. کاشت مژه مصنوعی برای افراد مختلف می تواند زمان بیشتر یا کمتر داشته باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *