چه بخواهید یک لکه کوچک را از روی ژل ناخن خود پاک کنید یا ژل را به طور کامل پاک کنید یا بخواهید ترمیم لاک ژلیش انجام دهید؛ روش‌های ساده ای وجود دارد که باعث می‌شود ناخن‌های شما زیبا به نظر برسد. سعی کنید از روش‌هایی مانند پاک کننده لاک ژل، اسپری مو یا روغن درخت چای برای از بین بردن لکه‌های کوچک استفاده کنید.

چهار روش پرطرفدار پاک کردن ژلیش 

برای پاک کردن لاک ژل می‌توان از سه روش مناسب استفاده نمود. هر یک از این روش‌ها آسیب جدی به ناخن‌ها وارد نمی‌کند و بسیار ساده و سریع می‌باشند. از جمله روش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:


💅🏻 حتما بخوانید: تفاوت ژلیش و کاور ناخن 💅🏻


دستگاه ریموور لاک ژل 

دستگاه ریموور لاک ژل محصول جدیدی است که برای تولید گرما و بخار به کار می‌رود. استفاده از آن ساده و با سرعت است و مهم ترین مزیت آن پاک شدن لاک ژل از روی ناخن با سرعت بالا است و نیاز به اتلاف زمان طولانی نیست. آسیبی به پوست و صدف ناخن وارد نمی‌کند و از قطعاتی تشکیل شده است که قابلیت شست و شو و ضد عفونی کردن دارد.

روش استفاده از آن بسیار ساده است و کافی است درپوش دستگاه را بردارید و 10 میلی لیتر از محلول ریموو را داخل لیوان پلاستیکی درون دستگاه بریزید. در نهایت درب دستگاه را بگذارید و دستگاه را قفل کنید و سپس روشن نمایید. صبر کنید تا چراغ H روشن شود و انگشتان را داخل سوراخ آن قرار بدهید، انگشتتان را پس از 5 دقیقه خارج نمایید. قبل از خشک شدن ناخن‌ها، با کمک ابزار ریموو ژل، ژل‌ها را پاک کنید.

ترمیم لاک ژلیش

پد ریموو ژلیش 

پد ریموو ژلیش ناخن که قبل از ترمیم لاک ژلیش استفاده می‌شود صرفا با قرار دادن آن روی ناخن ژل پولیش را پاک می‌کند. این پد هیچگونه آسیبی به صدف ناخن وارد نمی‌کند و به سادگی قابل استفاده است. پدر ریموو ژلیش در بسته‌های 200 عددی در برندهای مختلفی ارائه می‌شود. این پد بدون نیاز به محلول است و دارای کیفیت بالایی می‌باشد.

برای استفاده از آن ابتدا تاپ شاین روی لاک ژل را با سوهان دستی زبر یا سوهان برقی بتراشید. سپس بسته پد را باز نموده و دور انگشتان خود بپیچید، در نهایت پس از 20 دقیقه لاک ژلیش از روی ناحن بلند می‌شود و با کمک عقب زن چوبی به راحتی ناخن‌ها را پاک نمایید.

هر پد مخصوص استفاده ب یک انگشت است و قابل استفاده مجدد نمی‌باشد. مهم ترین مزیت این پدها این است که نیازی به فویل و پنبه ندارد و به محلول ریموو آغشته است.


🌸 لاک ژل یا لاک معمولی؟! مقایسه لاک ژل با لاک معمولی 🌸


فویل و محلول ریموور ژل 

یکی از روش‌های ترمیم لاک ژلیش پاک کردن آن و استفاده مجدد از لاک ژلیش است. در روش فویل و محلول ریموور ژل از پد فویل و پنبه آغشته به محلول ریموور استفاده می‌شود. تکه‌هایی از فویل آلومینیومی را برش دهید تا در اطراف هر ناخن قرار گیرد. شما به 10 تکه فویل نیاز دارید، آنقدر برش بزنید تا دور هر ناخن جداگانه بپیچید. از قیچی برای برش فویل استفاده کنید و بعد از اتمام کار فویل را کنار بگذارید. یک تکه فویل که تقریباً 2 در 4 اینچ (5.1 در 10.2 سانتی متر) است گزینه مناسبی برای ریموو کردن ژل است.

توپ‌های پنبه ای آغشته به استون را روی هر ناخن قرار دهید. توپ‌های پنبه ای نیازی به خیس شدن ندارند، اما باید مرطوب باشند. قسمت آغشته به استون پنبه را روی ژل قرار دهید تا مطمئن شوید که بهترین درمان را دریافت می‌کند. در صورت موجود نبودن پنبه می‌توانید از دستمال کاغذی استفاده کنید. دور هر ناخن یک تکه فویل بپیچید تا پنبه در جای خود بماند. از تکه‌های فویل آلومینیومی که بریده اید استفاده کنید تا توپ‌های پنبه ای را محکم روی ناخن‌های خود بپیچید.

اگر تکه فویل به اندازه کافی بزرگ است، فقط باید هر تکه را دور انگشت خود فشار دهید تا در جای خود بماند. مطمئن شوید که تمام توپ‌های پنبه ای با فویل پوشانده شده است تا بهترین حالت را بگیرد. پس از سپری شدن 15 دقیقه فویل‌ها را بردارید. مشاهده می‌کنید که ژلیش قبلی ناخن کاملا پاک شده است. در نهایت مقدار کمی از ژل باقی مانده روی ناخن را با فشار دست از روی ناخن بردارید.

بهترین روش ترمیم لاک ژلیش

سوهان برقی کاشت ناخن 

سوهان برقی کاشت ناخن برای ترمیم لاک ژلیش قابل استفاده است. این ابزار برای کاشت ناخن استفاده می‌شود و کاربرد اصلی آن صاف کردن ناهمواری‌های صدف ناخن است. این سوهان متشکل از یک قام قطور و مته برقی است و با توجه به قدرت موتور با سرعت قابل تنظیم می‌چرخد. سوهان برقی کاشت ناخن دارای سر سوهان متنوع است که باعث تنوع در مدل‌های سوهان شده است:

💅 سوهان برقی با سر سوهان الماسه

💅 سوهان برقی با سر سوهان الماسه روکش کروم

💅 سوهان برقی با سر سوهان شنی

💅 سوهان برقی با سر سوهان سمباده‌ای 

برندهای مختلفی این سوهان برقی را تهیه و تولید می‌کنند که از جمله می‌توان به استرانگ، ماراتن، میکرو ان ایکس، پرو مکس و برانسون اشاره نمود. برای تهیه و خرید انواع سوهان برقی کاشت ناخن، با کارشناسان ما در آوی میس در تماس باشید و مشاوره قبل از خرید دریافت کنید.

پس از انجام مراحل فوق می‌توانید مانیکور و لاک زدن را انجام بدهید:

مراحل ترمیم لاک ژلیش 

استفاده از لاک ناخن ژلیش معمولاً شامل 1 لایه پوشش پایه، 2 لایه استفاده از رنگ برای اطمینان از پوشش کامل و 1 لایه پوشش برای ساییدگی و درخشندگی طولانی مدت است. لاک ناخن OPI بهترین سیستم لاک ناخن DIY است که امکان بیان رنگ با سایه‌های مد روز و نمادین را فراهم می‌کند.

 عقب زدن کوتیکول دست

کوتیکول‌های خود را به عقب فشار دهید. اگر شروع به درد کرد، این کار را متوقف کنید زیرا ممکن است باعث خونریزی آنها شود. اگر مدتی این کار را انجام نداده باشید ممکن است کمی درد داشته باشد در حالی که این کار را انجام می‌دهید کوتیکول‌ها بخشی از پوست شما هستند.

آنها از ماتریکس ناخن شما، بخشی از ناخن که رشد می‌کند، از عفونت محافظت می‌کنند. بریدن کوتیکول‌ها باعث می‌شود که ماتریکس ناخن در برابر عفونت‌ها باز شود. همچنین می‌تواند باعث تغییر شکل در ناخن، مانند برجستگی و تغییر رنگ شود. به جای کوتاه کردن کوتیکول‌ها، آنها را به سمت عقب فشار دهید تا ظاهری بیضی به ناخن خود بدهید.

همچنین ایجاد یک خط پولیش منظم را آسان تر می‌کند. از یک فشار دهنده کوتیکول استفاده کنید تا کوتیکول را با دقت به سمت بستر ناخن خود برگردانید. کناره‌های کوتیکول را نیز فشار دهید. هر گونه پوست خشک یا آسیب دیده را بردارید. این کار را روی بقیه ناخن‌هایتان تکرار کنید. مانیکور و زیر سازی ناخن اهمیت زیادی دارد که شامل اولین مرحله است. با کمک سر سوهان نیز می‌توان کوتیکول دست را عقب بزنید. در این مرحله می‌توانید از دستگاه سوهان برقی LED نیز استفاده نمایید.

ساده ترین روش ترمیم لاک ژلیش

مرطوب کردن دست و انگشتان

کوتیکول و پوست خود را مرطوب کنید. پس از لایه برداری دست، مهم است که پوست نرم خود را آبرسانی و مرطوب کنید. کرم یا لوسیون دست غلیظ و مجلل را انتخاب کنید. این کرم یا لوسیون را روی دستان خود ماساژ دهید. یا، مقداری روغن بادام (معمولاً در یک قلم یا گلدان از نوع لاک ناخن موجود است) یا مقداری روغن کوتیکول روی کوتیکول‌های خود بمالید. این آنها را هیدراته می‌کند و پوست نیمه مرده سفید باقی مانده نیز کاملا برداشته می‌شود.

استفاده از ضد قارچ

دراین مرحله از ضد قارچ استفاده می‌شود که به منظور بالا بردن دوام و کیفیت لاک ژلیش است.

زدن لاک ژل

روی هر ناخن یک لایه پایه بزنید و صبر کنید تا خشک شود. اولین لایه مانیکور شما نیز عمر لاک شما را افزایش می‌دهد. هر ناخن را با یک لایه نازک و یکنواخت از پوشش پایه بپوشانید. اجازه دهید پوشش پایه خشک شود.برس را روی قسمت داخلی دهانه بطری بکشید تا لایه پایه اضافی از برس پاک شود.

در حالی که شما همیشه باید از پوشش پایه استفاده کنید، استفاده از این محصول در صورتی که ناخن‌هایتان اغلب می‌تراشد، شکافته یا پوسته می‌شود، بسیار مهم است. پوشش پایه به تقویت ناخن‌های شما کمک می‌کند.

 لاک زدن در مرحله دوم: برای اینکه به یک مانیکور زیبا، مرتب و یکدست برسید، یک تا سه لایه نازک لاک بزنید. شما می‌توانید ضخامت هر لایه را فقط با گذاشتن لاک کافی روی برس خود کنترل کنید تا یک ناخن را بپوشاند. جلای اضافی را با کشیدن برس به سمت داخل دهانه بطری از پایه تا نوک برس خود پاک کنید. هنگامی که به اندازه کافی پولیش روی قلم مو دارید، رنگ را در سه مرحله بمالید.

پاک کردن لاک اضافی از اطراف ناخن

وقتی ناخن‌هایتان خشک شد همانطور که چسب خشک شده را جدا میکنید، لاکی که خارج از خط لاک ناخن شما باشد را نیز پاک کنید. پس از برداشتن، یک خط لاک تمیز و شفاف برای شما باقی خواهد ماند.

سخن آخر

ترمیم لاک ژلیش برای کسانی که لاک ژله‌ای استفاده می‌کنند ضرورت دارد تا با ترمیم دوباره ناخن ها تازه شوند 4 روش پرطرفدار ترمیم لاک ژلیش که آسیبی به ناخن نمی‌زنند عبارت اند از پد ریموو ژلیش، دستگاه ریموور، سوهان برقی و فویل و محلول ریموو.استفاده از لاک ناخن ژلیش معمولاً از 3 لایه تکشیل شده است که شامل 1 لایه پوشش پایه، 2 لایه استفاده از رنگ برای اطمینان از پوشش کامل و 1 لایه پوشش برای ساییدگی و درخشندگی طولانی مدت است. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در آوی میس تماس بگیرید.


📑 می‌توانید تجربیات و نظرات خود را در خصوص ترمیم لاک ژلیش با ما به اشتراک بگذارید. 📑


بروزرسانی 8.09.00

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *