قبل از بررسی تفاوت کاشت مژه والیوم و مگاوالیوم بهتر است که اطلاعات کافی راجع به هر کدام از آن‌ها داشته باشیم. اکستنشن مژه والیوم برای افرادی که مژه‌های کم پشتی دارند گزینه بسیار مناسبی است. اساسا این افراد می‌خواهند که با استفاده از یک روش حجم مژه‌های خود را بیشتر کنند. با استفاده از اکستنشن مژه سه بعدی یا والیوم مژه این کار امکان پذیر خواهد بود. در این روش یه شما فن سازی را مشاهده خواهید کرد یعنی در فن سازی چند تار از مژه‌ها را جدا کرده و با استفاده از چسب مخصوص انتهای این تارها را به‌هم وصل می‌کنند. پس از آن در محلی که مژه‌ها را به‌هم متصل کردند یک تار مژه کنار آن‌ها قرار می‌دهند. به این صورت است که مژه‌های شما پرپشت و ضخیم به نظر می‌رسند. در واقع به صورتی است که در لحظه مژه‌های شما حجم گرفته باشند و چند برابر شده باشند. در این روش‌ کاشت از مژه‌هایی استفاده می‌شود که بسیار نازک هستند به همین دلیل سنگینی زیادی روی مژه حس نمی‌شود. بنابراین جای نگرانی برای آسیب دیدن مژه‌های طبیعی وجود نخواهد داشت. لازم است بدانید در کاشت مژه والیوم سه تار موی ابریشمی را به هر تار مژه طبیعی متصل می‌کنند که از مژه‌های کلاسیک بسیار سبک‌تر واقع می‌شود.

تفاوت کاشت مژه والیوم و مگاوالیوم

کاشت مژه و اکستنشن مگا والیوم 

در همین ابتدا باید اشاره کنیم که یکی از پرطرفدارترین اکستنشن‌های مژه در سراسر دنیا اکستنشن مژه مگاوالیوم است. در حقیقت افرادی که می‌خواهند مژه‌های بلند و پرپشتی مشکی بسیار زیبایی داشته باشند از این روش اکستنشن استقبال زیادی دارند. این روش حجم فوق العاده‌ای به مژه‌های یک شخص می‌دهد. این روش برای افرادی که مژه‌های کمی دارند بسیار مناسب است و اگر می‌خواهید جلوه بسیار خاصی به چشم‌ها بدهید از اکستنشن مژه مگاوالیوم استفاده کنید.

در این روش تعداد تارهای بیشتری را روی مژه به کار می‌برند یعنی از 8 تا 18 مژه متغیر خواهد بود. وزن این مژه‌ها به شدت سبک است و احساس سنگینی روی پلک‌ها نخواهید داشت و آسیب آن به مراتب کمتر است. در عین حال ظاهری طبیعی و جذاب را به مژه‌ها می‌بخشد و در نهایت کار شما مژه‌هایی پر حجم و فوق العاده مشاهده می‌کنید. در این روش مژه‌ها ضخامتی از 0.3 الی 0.5 دارند و وزن آن‌ها نسبت به مژه‌های والیوم و کلاسیک و… بسیار کمتر است. گفتنی است که ماندگاری مژه‌ها به این روش به مراتب بیشتر از اسپایکی و کلاسیک است.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

👸بهترین روش کاشت مژه کدام است؟ انواع کاشت مژه👸

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

مهم ترین تفاوت های کاشت مژه والیوم و مگاوالیوم 

پس از بررسی دو اکستنشن لازم است که به بررسی تفاوت کاشت مژه والیوم و مگاوالیوم بپردازیم. در حقیقت اکتنشن مژه مگاوالیوم و والیوم بسیار شبیه به هم هستند اما مگاوالیوم به مراتب حجم بیشتری به مژه‌ها می‌دهد و آن‌ها را پرپشت‌تر جلوه می‌دهد. با انجام روش مژه مگاوالیوم مژه‌ها به شدت پر پشت‌تر هستند اما طبیعی و جذاب به نظر می‌رسند. در حقیقت تار مژه‌هایی که برای اکستنشن مگاوالیوم استفاده می‌شود بیشتر است یعنی احتمال دارد که تا 18 عدد مژه‌ هم روی مژه طبیعی قرار بدهند.

بنابراین در تعداد تارها و حجم رنگ مژه دارای تفاوت‌هایی هستند، می‌توان گفت که مژه‌های مگاوالیوم مشکی‌تر هستند. فراموش نکنید که مژه‌های زیادی که استفاده می‌شوند وزن کمی دارند و این باعث سنگینی پلک نخواهد شد. آسیب این روش بسیار کم است اما ظاهری پر حجم را به چشم‌ها و مژه‌ها می‌بخشند. پس انتخاب یکی از این روش‌ها به سلیقه و علاقه شما بستگی دارد اگر می‌خواهید مژه‌ها پرپشت و پر حجم باشند اکستنشن مژه مگاوالیوم را انتخاب کنید در غیر این صورت اکستنشن والیوم گزینه مناسبی خواهد بود.

فرق کاشت مژه والیوم و مگا والیوم و کلاسیک

قیمت اکستنشن مژه والیوم و مگا والیوم چند است؟

اکستنشن مژه و چسب اکستنشن مژه در بین بانوان از محبوبیت بالایی برخوردار است بنابراین به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که والیوم و مگاوالیوم از جمله این روش‌ها هستند. اگر به سالن‌های متفاوت رفته باشید قطعا نرخ‌های متفاوتی را مشاهده می‌کنید که برای روش‌های مختلف، متفاوت هستند. کاشت مژه والیوم و یا مگاوالیوم ممکن است به صورت 6 ماهه و یا دائم صورت بگیرد که در نهایت قیمت این دو متفاوت خواهد بود.

هر سالنی با توجه به کیفیت کار خود میزان مبلغی را برای اکستنشن مژه در نظر می‌گیرند. در حقیقت پارامترهای دیگری هم همچون نوع چسب مخصوص، دستمزد مژه کار، هزینه مواد اولیه نوع روش اکستنشن و… بر قیمت نهایی اکستنشن موثر واقع می‌شوند. چشم‌ها عضوی بسیار حساس در بدن هستند که نباید کوچک‌ترین سهل انگاری برای آسیب به آن‌ها رخ دهد اصولا اکستنشن مژه هم کار هر کسی نیست. برای انجام این کار لازم است به سالن یا مرکزی مراجعه کنید که در انجام این کار تخصص دارند. این مراکز و سالن‌های تخصصی قیمت مناسبی را برای انجام این کار در نظر می‌گیرند و یک کار کاملا حرفه‌ای به مشتری ارائه می‌دهند. ناگفته نماند که قیمت اکستنشن مگاوالیوم به مراتب از اکستنشن مژه والیوم بیشتر است.

قیمت اکستنشن مژه والیوم و مگا والیوم چند است؟

سخن پایانی 

گفتنی است که در این مطلب از آوی میس سعی کردیم دو روش تفاوت کاشت مژه والیوم و مگا والیوم را مورد بررسی قرار دهیم. و سپس تفاوت کاشت مژه والیوم و مگاوالیوم را بیان کردیم و دیدیم که بسیار شبیه به هم هستند اما در رنگ و حجم تفاوت‌هایی دارند. انجام این اکستنشن‌ها با توجه به علاقه و سلیقه شما خواهد بود و مژه کار باید آن را برای شما انجام دهد. در نهایت توصیه می‌کنیم که برای انجام اکستنشن مژه به هر روشی به مراکز معتبر مراجعه کنید تا علاوه بر انجام کاری با کیفیت و فوق العاده، به چشم‌های شما آسیب زده نشود.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

📝امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد نظرات و تجربیات خود را از خواندن این مقاله از طریق کامنت با ما به اشتراک بگذارید.📝

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

بروزرسانی 7.04.01

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *