داشتن دست‌هایی زیبا با ناخن‌های بلند اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد و زیبایی دست‌ها را چند برابر کرده؛ اساسا برای این که دست‌هایی زیبا به همراه ناخن‌هایی بلند داشته باشید، روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها لمینت ناخن است. لمینت ناخن منجر می‌شود که شکل و فرم ناخن طبیعی بسیار زیبا شود. در واقع این روش برای برطرف کردن مشکلات ناخن استفاده می‌شود یعنی فرم و شکل آن‌ها را درست می‌کند و در عین حال استحکام خوبی به آن‌ها می‌بخشد. مورد دیگری که باید بیان شود این است که فرم دهی به ناخن طبیعی است که مواد لازم یا مواد کاشت را روی آن‌ها قرار می‌دهند. شاید برایتان سوال باشد که لمینت ناخن برای چه افرادی مناسب است؟ اصولا این روش کاشت ناخن برای افزایش استحکام و زیبایی ناخن انجام می‌شود، بنابراین هر کسی که شرایط زیر را دارد می‌تواند از این روش بهره ببرد:

ریموو لمینت ناخن

🌸 کسانی که کاشت ناخن دوست ندارند و نسبت به مواد و یا پودر آن حساس هستند.

🌸 کسانی ناخن‌های طبیعی بلند و زیبایی دارند اما استحکام کافی ندارند و بسیار شکننده هستند.

🌸 کسانی که ضخامت کاشت ناخن را دوست ندارند و نمی‌خواهند که ناخن‌هایشان این همه ضخامت داشته باشد.

🌸 کسانی که ژل و لاک روی ناخن آن‌ها ماندگاری و دوام خوبی ندارد.

🌸 بسیاری افراد با توجه به شغلی که دارند نمی‌توانند کشات ناخن انجام دهندو در عین حال می‌خواهند ناخن‌هایی زیبا داشته باشند.

در بسیاری از موارد شرایط به صورتی است که نمی‌توان کاشت ناخن را نگهداشت و لازم است که هر چه سریع‌تر بداشته شود؛ در این صورت ریمو لمینت ناخن انجام می‌شود.

ریموو لمینت ناخن

بهترین روش ریموو کردن لمینت 

گاهی اوقات شرایط ایجاب می‌کند که کاشت ناخن بایستی زودتر برداشته شود؛ برای مثال ناخن‌ها دچار قارچ شده‌اند و بایستی سریع‌تر مواد کار گذاشته روی ناخن پاک شود. در این زمان موادی که روی ناخن کاشته شده است را از ناخن جدا می‌کنند. اصولا این کار بایستی توسط یک متخصص انجام شود تا آسیب‌های احتمالی به ناخن وارد نشود. حل برای ریمو لمینت ناخن گفتنی است که نیازی به انجام کار خاصی نخواهد بود یعنی همچون ریمو لاک ژل بایستی که به دستان خود استون بزنید. در مرحله بعدی یک پنبه را روی آن‌ها قرار دهید و پس از آن آن‌ها را روی پنبه قرار دهید. بهترین کار برای ریمو کردن لمینت ناخن این است که ناخن‌ها را به مدت 20 الی 30 دقیقه داخل استون قرار دهید و پس از آن فویل‌ها را باز کنید. مراحل ریمو لمینت ناخن به صورت زیر است:

استفاده از استون

اساسا استون یک ماده شیمیایی است که به پاک شدن لمینت ناخن کمک می‌کند و باعث می‌شود که مواد کار شده روی ناخن پاک شود. سعی کنید که استون را با فویل و یا کیسه بپوشانید و برای این که کیسه و یا فویل در جای خود بماند از یک کش استفاده کنید.

💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾

💎 در سریعترین زمان و با کمترین هزینه لمینت ناخن یاد بگیرید! آموزش لمینت ناخن 💎

💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾💅🏾

استفاده از وازلین در اطراف ناخن

زمانی که از استون استفاده می‌شود قطعا پوست اطراف ناخن خشک می‌شود و ممکن است آسیب ببیند به همین دلیل بهتر است که برای جلوگیری از این اتفاق اطراف ناخن خود را با یک لایه وازلین آغشته کنید. ویژگی‌ها و خواصی که وازلین دارد باعث عدم آسیب دیدگی پوست می‌شود اما در صورتی کا وازلین خالص نداشتید می‌توانید از لوسیون استفاده کنید.

لمینت ناخن چیست؟

فرو بردن ناخن در استون 

حال پنبه‌های فرو برده در استون را به صورت کامل اشباع کنید. لازم است که پنبه روی ناخن گذاشته شود و سپس با فویل آلومینیومی پوشیده شود تا محکم سر جایش بماند. لازم است 20 الی 30 دقیقه ناخن‌ها در استون بمانند، در صورتی که پوست شما با استون تحریک نمی‌شود می‌توانید که ناخن‌ها مستقیما داخل کاسه استون کنید. بیشتر از مدت زمان ذکر شده نگذارید که ناخن‌اه داخل استون بمانند چرا که منجر به آسیب دیدن ناخن‌ها می‌شود.

در آوردن پنبه و فویل 

پس از گذشت مدت زمان لازم بایستی فویل‌ها و پنبه را از ناخن‌های خود جدا کنید تا مواد هم در هنگام جدا کردن از ناخن شما ریمو شوند. فویل و پنبه تمام ناخن‌ها را به همین صورت جدا کنید حال ریمو لمینت ناخن با موفقیت انجام شده است. ناگفته نماند که می‌توانید این کار را خودتان در خانه انجام دهید.

بهترین روش لمینت ناخن

نرم و آماده کردن ناخن‌ها

بهتر است که استون روی دست‌ها را بشویید و با استفاده از سوهان ناخن شکل طبیعی به آن‌ها بدهید. در نهایت با استفاده از لوسیون یا روغن آرایشی ناخن‌های خود را مرطوب کنید گفتنی است که لمینت‌های ناخن به خوبی پاک شده‌اند و می‌توانید از زیبایی طبیعی ناخن‌های خود لذت ببرید.

مواد لازم برای برداشت لمینت 

اساسا برای ریمو لمینت ناخن از مواد و لوازم زیر استفاده می‌کنند:

🌺 سوهان دستی
🌺 استون 100 درصد
🌺 گلوله‌های پنبه
🌺 فویل آلومینیومی یا پلاستیک برای کاور ناخن
🌺 لوسیون و وازلین
🌺 روغن آرایشی 

اقدامات پس از ریموو لمینت ناخن

پس از ریمو کردن برای تقویت و رشد ناخن‌ها خود بایستی که روش‌های زیر را انجام دهید:

💅 سعی کنید که ناخن‌های خود را همیشه کوتاه نگهدارید.
💅 ناخن‌ها را کمتر در معرض آب قرار بدهید.
💅 از شویندهای خشن و صابون استفاده نکنید چرا که ناخن‌ها را بیشتر تحریک کرده و آن‌ها را از بین می‌برد.
💅 زمانی که دستان خود را می‌شویید بهتر است که از آبرسان یا کرم استفاده کنید لذا آبرسانی کردن ناخن‌ها منجر به هیدراته شدن آن‌ها می‌شود و ناخن‌ها شکسته نمی‌شوند.
💅 در هنگام نظافت خانه مخصوصا شست و شوی ظروف می‌توانید که از دستکش استفاده کنید.
💅 از مواد مغذی و ویتامین‌ها در رژیم غذایی خود استفاده کنید.

سخن نهایی 

در این مطلب ریموو لمینت ناخن را کاملا شرح دادیم امیدوارم مفید بوده بهتر است که برای عدم آسیب دیدن ناخن‌ها این کار را به متخصص بسپارید. گفتنی است که خودتان هم می‌توانید در خانه ناخن‌های لمینت شده را ریمو کنید البته تمام نکات گفته شده را رعایت کنید. می‌توانید مواد لازم برای ریمو ناخن را از فروشگاه معتبر آوی میس تهیه کنید چرا که کیفیت محصولات این فروشگاه بسیار بالا است و در عین حال قیمت‌های بسیار مناسبی دارند. در صورت داشتن هر گونه نظر و پیشنهادی می‌توانید آن‌ها را برای آوی میس کامنت کنید.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

📝امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد نظرات و تجربیات خود را از خواندن این مقاله از طریق کامنت با ما به اشتراک بگذارید.📝

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

بروزرسانی 9.1.1401

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *