برای پاک کردن چسب ناخن مصنوعی می‌توانید که به سالن زیبایی بروید و یا اگر این امکان وجود ندارد خودتان در خانه این کار را انجام دهید. در صورتی که روی نوک انگشتان و یا ناخنتان چسب دارید می‌توانید که آن‌ها را در آب خیس کنید و سپس به آرامی آن‌ها را از روی ناخن جدا کنید. در صورتی که لکه چسب باقی‌ ماند می‌توانید که با استفاده از استون یا سوهان و بافر ناخن آن را بردارید. ناگفته نماند که با استفاده از استون می‌توانید به راحتی ناخن‌های اکریلیک را جدا کنید و هر گونه چسبی که باقی می‌ماند را با استفاده از سوهان پاک کنید.

پاک کردن چسب ناخن مصنوعی

چگونه در خانه ناخن‌های مصنوعی و چسب ناخن را جدا کنیم؟

خیلی از افراد به دلیل نداشتن وقت کافی نمی‌توانند به سالن مراجعه کنند بنابراین می‌توانند که خودشان در خانه با وسایل مخصوصی به پاک کردن چسب ناخن مصنوعی بپردازند. برای پاک کردن این چسب روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه هر کدام از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

💅🏻 حتما بخوانید: ریموو کاشت ناخن 💅🏻

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

پاک کردن چسب ناخن مصنوعی بدون استون 

در این روش لازم است یک کاسه را مملو از آب گرم و صابون کنید و برای خیس خوردن چسب حدود 15 دقیقه دست خود را در آب بگذارید. در واقع استفاده از آب و صابون به نرم شدن چسب کمک می‌کند و در این صورت به راحتی می‌توانید ناخن‌ها را جدا کنید. حال بایستی به دنبال نقاطی باشید که ناخن به خودی خود شروع به جدا شدن کرده است و ناخن را از آن نقاط به آرامی جدا کنید. می‌توانید نوک سوهان ناخن خود را در زیر ناخن مصنوعی قرار دهید که چال شود. اگر ناخن به آرامی جدا نشد کمی بیشتر فشار دهید که ناخن جدا شود. زمانی که ناخن‌ها جدا شدند بایستی که ناخن‌های طبیعی خودتان را کاملا خشک کنید. حال با استفاده از سر باف سوهان برخی از چسب‌ها را سوهان بزنید سپس پودر آن را بشویید. حال با استفاده از یک پنبه آغشته به استون می‌توانید که هر چسب باقی‌مانده را پاک کنید و در آخر سر دست خود را چرب کنید.

پاک کردن چسب ناخن مصنوعی با استفاده از خیس کردن ناخن در استون 

پاک کردن چسب ناخن مصنوعی با استفاده از خیس کردن ناخن در استون 

در این روش تا جایی که می‌توانید ناخن‌های مصنوعی خود را کوتاه کنید تا کندن ناخن‌های مصنوعی از روی ناخن‌های طبیعی به راحتی انجام شود. حال می‌توانید که سطح براق ناخن مصنوعی را سوهان بکشید و این سایش در هر قسمت ناخن به یک اندازه باشد. حال گرد و غباری که از سوهان وجود دارد را با استفاده از یک پارچه تمیز و خشک پاک کنید. پیشنهاد می‌کنیم از پارچه میکروفایبر استفاده کنید چرا که بسیار موثر و در عین حال ارزان است. حال با استفاده از وازلین اطراف ناخن خود را چرب کنید و آن را مالش دهید. حال هر ناخن خود را داخل پنبه‌های آغشته به استون بگذارید و با استفاده از فویل اطراف هر ناخن را با استفاده از پد پنبه‌ای بپیچانید. به مدت 20 دقیقه صبر کنید و سپس پدها و فویل‌ها را از ناخن جدا کنید. حال ناخن‌ها شل شده‌اند و می‌توانید با استفاده از حوله آشپزخانه‌ آن‌ها را فشار دهید. پس از جدا شدن ناخن اگر چسبی برجای باقی مانده با استفاده از سوهان ناخن آن را پاک کنید.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

💅🏻 حتما بخوانید: آموزش لمینت ناخن 💅🏻

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

پاک کردن چسب ناخن مصنوعی با استفاده از سوهان ناخن 

بهترین روش برای پاک کردن این چسب استفاده از سوهان ناخن‌های بزرگ است البته ناگفته نماند که سوهان‌های معمولی هم کاربرد خواهند داشت. با استفاده از این سوهان‌ها می‌توانید که چسب‌های باقی مانده روی ناخن را سوهان بکشید تا به خوبی پاک شوند. اما برای این که ناخن طبیعی شما آسیب نبیند سوهان کشیدن آن‌ها را به آرامی انجام دهید و در نهایت با استفاده از یک پارچه مرطوب گرد و غبار روی ناخن خود را پاک کنید.

پاک کردن چسب ناخن مصنوعی با استفاده از سوهان ناخن 

حلال چسب ناخن 

برای چسباندن ناخن مصنوعی لازم است که از چسب مخصوص ناخن مصنوعی استفاده کرد و حتما هم باید اصل باشد. در واقع استفاده از هر چسب دیگری برای مثال چسب قطره‌ای، آسیب‌های جدی به ناخن وارد می کند و یا این که باعث از دست دادن ناخن می شود. بنابراین سعی کنید بهترین نوع چسب را انتخاب کنید چرا که در صورت مناسب نبودن چسب ناخن ممکن است ناخن دچار عفونت شود. بهترین برندهای موجود در بازار چسب مصنوعی مدل BGL 506، BGL 310، bk 315، قطره چکانی هستند. یک چسب خوب و مناسب ناخن چسبی است که بتواند مقاومت مناسبی داشته باشد و در عین حال به بافت ناخن هم آسیبی وارد نکند.

سخن نهایی 

در نهایت باید اشاره کنیم بهتر است که برای پاک کردن ناخن‌های خود به سالن‌های آرایشی مراجعه کنید در غیر این صورت خودتان در خانه برای پاک کردن چسب ناخن مصنوعی اقدام کنید. سعی کنید که تمام مراحل ذکر شده را به صورت صحیح و به ترتیب انجام دهید تا مشکلی برایتان به وجود نیاید. و اما قبل از هر چیزی بهتر است بدانید فروشگاه اینترنتی آوی میس ارائه دهنده انواع چسب‌های مخصوص ناخن مصنوعی است که آن‌ها را با کیفیتی فوق العاده به دست مشتریان عرضه می‌کند. در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید که بهترین چسب را با قیمتی فوق العاده تهیه و خریداری کنید.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

📝امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد نظرات و تجربیات خود را از خواندن این مقاله از طریق کامنت با ما به اشتراک بگذارید.📝

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

بروزرسانی 4.03.01

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *