مژه‌ها یکی از بزرگترین تاثیرات را بر ظاهر ما می‌گذارند، از این رو تمام لوازم آرایشی و سرم‌هایی که برای بلندتر، پرپشت و حجیم کردن مژه‌های ما ساخته می‌شوند چشمان ما را بزرگتر و زیباتر نشان می‌دهند و قطعا توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند. اگرچه لوازم آرایشی در برجسته کردن مژه‌ها مؤثر هستند، اما در مقایسه با تأثیر چشمگیری که پوشیدن یک جفت مژه مصنوعی می‌تواند ارائه دهد ، کوتاهی می‌کنند ! هنگامی که اثر واضح مژه‌های اضافی را تجربه کردید، سخت خواهد بود که از روتین معمول آرایش خود راضی باشید.

کندن چسب مژه مصنوعی یکی از دغدغه‌های خانم‌های خوش سلیقه ای است که می‌خواهند به شیوه ای صحیح چسب مژه را پاک کنند ریموور چسب مژه از جمله محصولاتی است که برای پاک کردن، چسب کاشت مژه استفاده می‌شود. زمانی که از ریموور استفاده شود، مژه مصنوعی به راحتی بلند می‌شود و معمولا خطری برای چشم ایجاد نمی‌کند. گاهی ممکن است چشم را تحریک کرده و باعث آلرژی و سوزش شود. برای استفاده از ریموور کافی است مقداری از آن را روی دستمال یا پنبه ریخته و به محل اتصال مژه بزنید. میزان زمان جدا سازی مژه‌ها روی بسته بندی ریموورها درج شده و به همان میزان که معمولا 10 الی 20 دقیقه است صبر کنید، تا چسب قدرت خود را از دست داده و بتوانید با آب ولرم بشوئید.

کندن چسب مژه مصنوعی

پاک کردن چسب مژه مصنوعی با روغن 

جداسازهایی که بر پایه روغن هستند، تاثیر خوبی بر چسب‌های مصنوعی دارند و به سادگی قدرت چسبندگی را از بین می‌برند. اما مهمترین نکته در خصوص پاک کردن چسب مژه مصنوعی با روغن، عدم استفاده مجدد از مژه مصنوعی است. اگر مژه مصنوعی به روغن آغشته شود برای بار دوم قابل استفاده نخواهد بود. روغن‌ها ساختار منعطف و ملایم تری دارند و به همین جهت اگر چشمانی حساس دارید، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اگر پوست ناحیه چشم و پلک شما خشک باشد، استفاده از روغن گزینه خوبی خواهد بود، چرا که باعث می‌شود بافت پوست از حالت خشکی خارج شده و نرم تر شود.

اما اگر پوست شما هم مانند سایرین چرب است، روغن گزینه خوبی برای پوست شما نخواهد بود. روغن‌هایی که برای برداشتن مژه مصنوعی استفاده می‌شوند، روغن‌هایی با طبیعت گرم مانند بادام و نارگیل و روغن بچه است. روش استفاده به این صورت است که مقداری از روغن را روی دستمال کاغذی یا پنبه بریزید، سپس روی محل اتصال مژه‌ها بگذارید، در نهایت 2 الی 3 دقیقه صبر کنید، تا مژه مصنوعی شل و جدا شود. سپس چشم‌هایتان را با پاککننده‌های آرایشی بشوئید.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

💅🏻 حتما بخوانید: انواع کاشت مژه 💅🏻

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

پاک کردن چسب مژه مصنوعی از روی پلک چشم 

پاک کردن چسب مژه مصنوعی از روی پلک چشم کمی سخت است. قبل از برداشتن مژه مصنوعی برای پاک کردن آرایش می‌توان از روغن بچه استفاده نمود و مژه‌ها را به دقت از روی پلک برداشت و سپس با آب و صابون شست. روش‌های مختلفی برای پاک کردن چسب مژه مصنوعی وجود دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

پاک کردن چسب مژه مصنوعی از روی پلک چشم 

انواع پاک کردن چسب مژه مصنوعی 

روش‌های پاک کردن چسب مژه مصنوعی شامل موارد زیر است:

🌺 استفاده از آرایش پاک کن: در این روش مقداری از آرایش پاک کن را روی پنبه یا گوش پاک کن ریخته و سپس روی محل اتصال مژه‌ها بگذارید. در نهایت با کمک یک پنبه یا دستمال کاغذی خشک چسب‌ها را بردارید. سپس با کمک موچین مژه‌ها را به آرامی بردارید و صورتتان را با آب و صابون بشوئید تا باقیمانده چسب نیز از بین برود.

🌺 استفاده از آب و روغن: با کمک آب و روغن نیز می‌توانید چسب مژه مصنوعی را پاک کنید. در این روش مقداری آب گرم در حال بخار را درون ظرفی بریزید. صورت خود را روی ظرف بگیرید و تا 10 دقیقه صورت خود را جلوی بخار بگیرید. دقت کنید که در این روش ممکن است صورتتان از شدت بخار بسوزد و یا سرتان داغ شود، بنابراین یک روسری یا حوله نرم جلوی صورت و سرتان بگیرید. پس از اینکه خاصیت چسب مژه مصنوعی از بین رفت، می‌توانید مژه‌ها را بردارید و باقیمانده چسب را با کمک روغن بردارید سپس صورتتان را با آب گرم و صابون بشوئید.

انواع روش پاک کردن چسب مژه مصنوعی 

پاک کردن چسب مژه مصنوعی برای استفاده مجدد از آن

زمانی که مژه مصنوعی را از روی پلک‌ها برداشتید، مقداری آرایش روی آن باقی می‌ماند. بنابراین قابل استفاده مجدد نیست و اگر به همان شکل و بدون شست و شو استفاده کنید، باعث بروز عفونت‌هایی روی چشم می‌شود. شست و شوی مژه مصنوعی با مایع ظرف شویی: یکی از روش‌های پاک کردن مژه مصنوعی از آرایش، پاک کردن با مایع ظرفشویی است که داخل یک کاسه آب گرم، مقدار مایع ظرفشویی بریزید و مژه‌ها را به مدت 10 الی 15 دقیقه داخل آن قرار بدهید. سپس مژه‌ها را خارج نموده و با آب گرم بشوئید. مژه‌ها را با دستمال پاک کنید و اگر چسب مژه مصنوعی باقی مانده بود، با موچین بردارید سپس مژه‌ها را خشک کنید و داخل جعبه قرار دهید.

💎 شست و شوی مژه مصنوعی با الکل: در این شیوه داخل ظرفی کمی الکل ریخته و مژه‌ها را به مدت 2 دقیقه داخل آن قرار بدهید. سپس با کمک پنبه یا گوش پاک کن، مژه‌ها را تمیز کنید. در نهایت مژه‌ها را روی دستمال قرار داده تا خشک و سپس در جعبه خود بگذارید.

💎 شست و شوی مژه مصنوعی با پاک کننده آرایش: برای پاک کردن چسب مژه مصنوعی برای استفاده مجدد کافی است کمی محلول پاک کننده آرایش را داخل ظرف بریزید و مژه‌ها را به مدت 5 الی 10 دقیقه با آن شست و شو دهید و سپس به صورت کامل خشک کنید. اگر چسب روی آن باقی بماند، می‌توانید با موچین یا آرایش پاک کن، چسب را پاک نمایید.

💎 شست و شوی مژه مصنوعی با شامپو بچه: یکی دیگر از روش‌های شست و شوی مژه مصنوعی برای استفاده مجدد آن استفاده از شامپو بچه است. در این روش 1 قاشق چایخوری شامپو بچه را داخل 1 فنجان آب گرم حل نموده و مژه‌ها را به مدت 2 دقیقه داخل آن قرار دهید. سپس مژه‌ها را خارج کرده و با آب گرم بشوئید. در نهایت آنها را روی دستمال تمیز بگذارید و اگر چیزی از چسب مژه روی آن باقی مانده است، با موچین پاک نمایید پس از خشک شدن در جعبه مخصوصش بگذارید.

پاک کردن چسب مژه مصنوعی برای استفاده مجدد از آن

سخن آخر

مژه ها یکی از بزرگترین تاثیرات را بر روی ظاهر ما دارند، بنابراین تمام محصولات آرایشی و سرم هایی که برای بلندتر، پرپشت تر و حجیم تر کردن مژه های ما ساخته می شوند، چشمان ما را بزرگتر و زیباتر می کنند و قطعا توجه بسیاری را به خود جلب می کنند. اگرچه لوازم آرایشی برای برجسته کردن مژه‌ها موثر هستند، اما از تاثیر چشمگیری که استفاده از یک جفت مژه مصنوعی می‌تواند داشته باشد، کم ندارند! هنگامی که اثر آشکار مژه های اضافی را تجربه کردید، سخت خواهد بود که به روتین آرایش معمول خود رضایت دهید.  فروشگاه اینترنتی آوی میس ارائه دهنده انواع چسب‌های مخصوص مژه مصنوعی است که آن‌ها را با کیفیتی فوق العاده به دست مشتریان عرضه می‌کند. در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید که بهترین چسب را با قیمتی فوق العاده تهیه و خریداری کنید.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

📝امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد نظرات و تجربیات خود را از خواندن این مقاله از طریق کامنت با ما به اشتراک بگذارید.📝

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

بروزرسانی 4.03.01

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *