آموزش لمینت ناخن : بانوانی که به دنبال زیبایی هستند قطعا نام لمینت ناخن که در واقع به آن کاور ناخن هم می‌گویند را شنیده‌اند. با لمینت کردن ناخن می‌توان از صدمه دیدن ناخن‌ها جلوگیری کرد و مدت زمان زیادی از بلندی و زیبایی ناخن‌های طبیعی مراقبت کرد. اصولا موادی که برای کاور ناخن استفاده می‌شود روی صدف ناخن طبیعی مشتری گذاشته می‌شود که همین مسئله باعث می‌شود ناخن شکسته نشود؛ با توجه به تمام مزیت‌هایی که در این روش دیده می‌شود از آن به عنوان یک جایگزین خوب برای کاشت ناخن یاد می‌شود. اساسا برای انجام این کار بایستی که مراحل لمینت ناخن به خوبی طی شود، در این مقاله مراحل لمینت ناخن و لوازم مورد نیاز آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

آموزش لمینت ناخن

مراحل لمینت ناخن 

برای لمینت کردن ناخن‌ها بایستی که مراحل زیر طی شود:

👸 در وهله اول ناخن‌ها را برای سوهان کشی مرتب و آماده می‌کنند.

👸 اگر دست دارای پوست نازک است بایستی به آهستگی عقب زده شود. در واقع این پوست در اطراف ناخن است که به آن کوتیکول ناخن می‌گویند؛ که با استفاده از قیچی مخصوص روسی گرفته یا عقب زده می‌شود. اساسا با سر سوهان مخصوص پوست‌های نازک عقب زده می‌شوند به ‌صورتی که روی هوا بماند. این کار برای این که صدف ناخنی زیباتر و بزرگ‌تر داشته باشید، انجام می‌شود.

👸 حال با استفاده از سر سوهانی پودری روی ناخن یک خش ملایم و کوچک ایجاد می‌شود. با ایجاد این خراش ناخن‌ها آسیبی نمی‌بینند و صدف آن‌ها کاملا سالم باقی می‌ماند. در واقع با ایجاد خش ناخن آماده و هموار می‌شود که مواد لمینت روی ناخن گذاشته شود. اساسا سوهان کاری منجر به نازک شدن ناخن‌ها نمی‌شود بلکه براقیت ایجاد شده ناخن از بین می‌رود.

👸 پس از انجام سوهان کشی ناخن‌ها نوبت به پرایمر غیر اسیدی می‌رسد تا برای چسبیدن مواد لمینت، بدنه ناخن آماده شود. در حقیقت هر دست باید جداگانه پرایمر به آن زده شود؛ چرا که بسیار سیال است و در واقع حرکت می‌کند.

👸 پس از انجام فرآیند پرایمر باید از سافت ژل استفاده شود. اساسا ژل حساس و روان است بنابراین بایستی پس از ژل زدن هر ناخن به مدت 10 ثانیه داخل دستگاه یو وی قرار بگیرد تا سطح آن کاملا مستحکم شود. در نهایت لازم است که به مدت 60 ثانیه داخل دستگاه گذاشته شوند تا در جای خود به خوبی فیکس شوند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

💅🏻 ژلیش یا لمینت ناخن؟ کدوم بهتره؟ : تفاوت ژلیش و لمینت ناخن 💅🏻

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

لوازم مورد نیاز برای لمینت ناخن 

در واقع برای انجام هر کاری لازم است که از لوازم مخصوصی استفاده شود که انجام مراحل لمینت ناخن هم بایستی از لوازم مخصوصی استفاده شود. هر وسیله در لمینت ناخن قطعا کار خاصی انجام می‌دهد و ویژگی‌های منحصر به خود را دارد. 

🌸 عقب زن
🌸 نیپر
🌸 سوهان برقی
🌸 دستگاه UV
🌸 سرسوهان مانیکور اشکی
🌸 سوهان دستی
🌸 سر سوهان کاغذی نرم
🌸 ضد قارچ
🌸 بیس کات ژل
🌸 لمینیت
🌸 تاپ شاین
🌸 روغن کوتیکول

لوازم مورد نیاز برای لمینت ناخن 

عقب زن 

به وسیله‌ای میله‌ای که دارای یک سر قاشقی است و از یک سر تیز مسطح هم برخوردار است؛ با استفاده از سر تیز آن کوتیکول ناخن و گوشت‌های اضافی ناخن را به عقب می‌رانند. از سر قاشقی این وسیله کوتیکول‌های ریشه ناخن را پایین می‌دهند. در واقع از سر تیز هم برای پاکسازی زیر ناخن استفاده می‌کنند. با استفاده از نرم کننده یا آب کوتیکول اطراف ناخن نرم می‌شود که پس از آن با عقب زن آن‌ها را به عقب می‌رانند.

ضد قارچ ناخن 

ضد قارچ یا دهیدراتور یک محلولی است که مجهز به ترکیبات باکتریایی و ضد آلرژی است. استفاده این محلول در لمینت ناخن موجب از بین رفتن رطوبت اضافی، آلودگی‌ها، چربی‌ها و… می‌شود. لازم است که در انجام مراحل لمینت ناخن از این محلول استفاده شود تا محلول به ‌خوبی روی سطح ناخن بچسبد.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

🌺 آموزش صفر تا صد ریموو کاشت ناخن: ریموو کاشت ناخن 🌺

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

پرایمر ناخن 

پرایمر ناخن موادی است که باعث می‌شود طول عمر لمینت بیشتر شود و در واقع باعث می‌شود که مواد بیشتر و بهتر روی سطح ناخن بچسبند. در واقع پرایمر باعث می‌شود زیر کاشت ناخن هم حباب هوا ایجاد نشود و در نهایت موجب می‌شود که طرح‌های مختلف روی سطح ناخن طراحی شود.

مراحل لمینت ناخن 

دستگاه UV

در حقیقت با استفاده از سوهان‌های مختلف ناخن را سوهان می‌کشند یا آن را خش می‌اندازند که مواد لمینت بهتر روی سطح ناخن قرار بگیرد. زمانی که مراحل قرار گیری مواد روی سطح ناخن انجام شد با استفاده از دستگاه UV در جهت خشک شدن آن‌ها اقدام می‌کنند.

بیس کات ژل 

به محلولی که به عنوان زیر ساخت و لایه اولیه روی سطح ناخن زده می‌شود بیس کات ژل می‌گویند. این بیس ژل باعث می‌شود که مواد مضر لاک یا ژل به صدف ناخن نرسد و در نهایت ناخن طبیعی زرد و یا لکه‌دار نشود این محلول ماندگاری مواد را بیشتر می‌کند.

ّبیس کات ژل

تاپ شاین

در واقع تاپ شاین یک نوع پوشش ماندگار و براق است که در لمینت ناخن استفاده می‌شود. تاپ شاین روی سطح ناخن در مرحله آخر استفاده می‌شود. و اما روغن کوتیکول هم یک نوع محلول است که بیشتر برای مراقبت ناخن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که با استفاده از قلمو روی ناخن استفاده می‌شود.

سخن پایانی 

اگر ضخامت کاشت ناخن را دوست ندارید می‌توانید برای زیبایی هر چه بیشتر ناخن‌های خود از روش لمینت ناخن استفاده کنید. در حقیقت در این مرحله برای آشنایی بیشتر شما در رابطه با لمینت ناخن و مراحل لمینت ناخن صحبت کردیم امیدوارم مفید واقع شده باشد. برای بهتر شدن و کامل شدن مقاله دیدگاه و نظرات خود را برای فروشگاه اینترنتی آوی میس کامنت کنید.

بروزرسانی 4.12.00

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *