اصول اساسی آموزش کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن امروزه به یکی از مشاغل پرطرفدار و درآمدزا تبدیل شده است، چرا که اکثر خانم ها به تمیزی و ظرافت ناخنهای خود بیش از پیش اهمیت می دهند. برای آموزش کاشت ناخن چند اصل اساسی وجود دارد که بایستی آن ها را مورد نظر قرار دهید. برای تبدیل شدن به یک ناخن کار مجرب و حرفه ای نخست باید به خوبی با ساختمان ناخن آشنا شوید. شناخت ساختمان ناخن از جمله ابتدایی ترین مراحل کاشت ناخن می باشد که حتما باید در هر دوره آموزشی گنجانده شود. پس از شناخت کامل ساختمان ناخن به مرحله ی شناخت ابزار کاشت ناخن و نحوه ی کار با هرکدام از آن ها می رسیم. در هر دوره از آموزش کاشت ناخن ابزار و وسایل کار و نحوه صحیح استفاده از آنها باید به شکل کامل به هنرآموز آموزش داده شود. چرا که با داشتن شناخت دقیق از ابزار کار خود، بی تردید کار با آنها برای تان راحت تر خواهد بود. کاشت ناخن عموما در چند مرحله انجام می شود که اکثر این مراحل در همه مدل کاشتی مشترک می باشد. این کار در حالت کلی طی ۴ مرحله انجام می شود که عبارتند از : زیرسازی موادگذاری سوهان کشی طراحی ناخن. چنانچه در دوره های آموزش کاشت ناخن شرکت میکنید، بهتر است مراحل فوق را به شکل پایه ای و کاملا صحیح و اصولی آموزش ببینید تا در کارتان خبره شده و فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کنید.
آموزش کاشت ناخن در منزل

نحوه ی کاشت ناخن در منزل

چنانچه از مراجعه پی در پی به سالن‌های آرایشی برای انجام کاشت ناخن و یا ترمیم خسته شده‌اید، حتما مطالب مرتبط با آموزش کاشت ناخن در منزل برای شما بسیار مفید خواهد بود. نکته مهمی‌ که بایستی در این مورد بدانید این است که دو مقوله ی کاشت و طراحی ناخن کاملا جدا از هم بوده و فرآیند کاشت ناخن امری به مراتب ساده تر از طراحی ناخن است و تنها با اندکی تمرین و ‌دقت آن را فرا خواهید گرفت. اما طراحی ناخن نیازمند داشتن مهارت و خلاقیت بالایی است. به عبارتی بهتر است بگوییم که شما یک شبه به یک طراح ناخن حرفه ای تبدیل شوید و حتما باید مدت زمانی را برای تمرین و یادگیری این کار اختصاص دهید. به هر حال می توان گفت مهارت کاشت ناخن و انجام یک طراحی ساده را به راحتی می توانید در مدت زمان کوتاهی حتی با دیدن چند فیلم آموزشی در گوگل به طور کامل یاد گرفته و خودتان در منزل انجام دهید.

فرایند کاشت ناخن با قالب

کاشت ناخن با قالب به نوعی از کاشت اطلاق می شود که با یک سری قالب های منحصر به این کار انجام می شود. سرعت و سهولت انجام کاشت دوئال یا قالبی آن را به گزینه ای مناسب برای مهمانی های عجله ای و تایم های شلوغی سالن های آرایشی و ناخن کاران مثل شب عید تبدیل کرده است. امکان اجرای این نوع کاشت هم با استفاده از ژل و هم با استفاده از پودر وجود دارد.
آموزش کاشت ناخن با قالب

آموزش کاشت ناخن با پودر

کاشت ناخن با پودر از جمله مهم ترین و اساسی ترین آموزش ها در زمینه آموزش کاشت ناخن است. داشتن ناخن های زیبا و تمیز و مرتب آرزوی هر خانمی است و جدیدا انجام کاشت ناخن توجه خانم ها را به خود جلب کرده و بیشتر آنها تمایل زیادی به انجام این کار دارند. یکی از انواع روش های پرطرفدار کاشت ناخن، کاشت ناخن با پودر است که خود دارای زیر شاخه هایی به صورت زیر است: کاشت ناخن با پودر کلیر کاشت هلویی کاشت بیبی بومر کاشت های گریم کاشت فرنچ کاشت ماربل. نکته مهمی که وجود دارد این است که همه این موارد اصول یکسانی دارند. در اصل اگر اساس کاشت با پودر را یاد بگیرید، انجام دادن سایر کاشت ها حتی کاشت با ژل، برای شما کار سختی نخواهد بود.

آموزش کاشت ناخن با ژل

آموزش کاشت ناخن نیز روشی مشابه کاشت ناخن با پودر است با این تفاوت که مواد مورد نیاز در این نوع کاشت، آماده است. در این روش عمدتا از دو یا سه لایه ژل بر روی ناخن استفاده می کنند و پس از هربار ژل زدن روی ناخن از دستگاه UV استفاده می‌شود تا ژل موجود بر روی ناخن خشک گردد. این روش عموما سریع‌تر از روش کاشت ناخن با پودر قابل انجام است. کاشت ناخن با ژل دارای مزایای فراوانی است که به چند مورد از آنها اشاره میکنیم. به طور مثال متریالی که برای انجام کاشت ژلیش استفاده می شود کاملا غیر سمی و بی بو هستند. ناخن های کاشته شده با ژل اکثرا طبیعی تر و ظریف‌‌تر از ناخن های کاشته شده با پودر از آب درمی آیند. همچنین این روش نسبت به کاشت پودری بسیار راحت‌تر و سریع تر انجام می شود. کاشت ناخن با استفاده از ژل ماندگاری بسیار بالاتری داشته و اغلب به ترمیم کمتری هم نیاز دارد. از این روش می‌توان در قالب کاور ناخن هم استفاده نمود.
آموزش کاشت ناخن با ژل
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *