بسیاری از خانم‌ها از مژه مصنوعی استفاده می‌کنند و یا مژه‌های خود را اکستنشن می‌کنند تا مژه‌های پر پشت و بلندی داشته باشند. برای چسباندن مژه‌های مصنوعی به پلک از چسب مخصوصی استفاده می‌کنند که به آن “چسب مژه” می‌گویند. چسب های مژه تنوع بسیار زیادی دارند اما پیدا کردن بهترین برند های چسب مژه یکی از اصلی ترین اهداف ما در این مقاله است. این چسب‌ها در حالت عادی در دو دسته موقت و دائم قرار می‌گیرند؛ که نوع دائم آن، یک چسب خاص است که برای کاربردهای حرفه‌ای مورد استفاده همگان قرار می‌گیرد.

یک چسب مژه با کیفیت این اطمینان را در شما ایجاد می‌کند که از مژه‌هایی که کاشته‌اید زمان بیشتری استفاده کنید. اگر از چسب مژه‌های فیک و نامناسبی استفاده کنید شاید از نظر اقتصادی به صرفه باشند اما در مدت زمان کوتاهی شما را یاری خواهند کرد. ممکن است که در مهمانی مهمی حضور داشته باشید و در اثر گرما مژه‌ها بریزند که در این صورت از افتادن مژه‌ها بسیار خجالت زده شوید. برای مشاهده تمامی محصولات مرتبط با چسب مژه در سایت آمازون کلیک کنید.

پس به جای نگرانی و خجالت سعی کنید از چسب مژه‌های با کیفیتی استفاده کنید که در صورت وجود گرما و یا برخورد با آب مقاومت لازم را داشته باشند و زیبایی را در مدت زمان طولانی به چشم‌های شما هدیه دهد. لازم است بدانید که برند‌های مختلفی در زمینه تولید چسب مژه‌های با کیفیت فعالیت دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• چسب مژه Pro Care Lonris Individual Eyelash
• چسب مژه Resse Robert beauty professional
• چسب مژه Companion Eyelash Glue
• چسب مژه Revlon Precision Lash Adhesive
• چسب مژه Infinit Sensitive Professional

ویژگی بهترین برند چسب مژه

معمولا بهترین برند های چسب مژه دارای ویژگی‌هایی همچون موارد زیر هستند:

1. یک برند معتبر از تاییدیه پزشکی برخودار است. اساسا این چسب‌ها رنگی ندارند و بی رنگ هستند البته یک نوع چسب استاندارد وجود دارد که رنگ آن مشکی است. این چسب مژه مشکی، مژه‌ها را ضخیم‌تر نشان می‌دهد در واقع عملکردی شبیه به ریمل دارند.

2. یک برند برتر موجب ریزش مژه نمی‌شود. اساسا استفاده از یک چسب نامرغوب باعث ریزش مژه‌ها می‌شود. شما برای انجام اکستنشن مژه قطعا هزینه‌های زیادی را صرف می‌کنید بنابراین ریزش آن‌ها مقرون به صرفه نخواهد بود.

3. یک چسب مژه خوب قطعا برای چشم‌های حساس هم مناسب هستند و آسیبی به چشم‌ها نمی‌زند. برای مثال چسب blink چسب ضعیفی است زیرا ماندگاری آن بین 1 تا 3 هفته است.

4. معمولا بهترین برند چسب مژه فاقد مواد شیمیایی مضر است، یک چسب مناسب برای مژه نباید حاوی فرمالدئید باشد، سعی کنید که چسب را از آرایشگر بگیرید و ترکیبات آن مطمئن شوید. زیرا چسب‌هایی که دارای فرمالدئید هستند به چشم‌ها و پوست دور چشم شما آسیب می‌زنند.

5. یک برند معتبر بوی تندی ندارد. اساسا چسب‌های بی کیفیت باعث خارش و قرمزی چشم می‌شوند.

6. سرعت خشک شدن یک چسب خوب بسیار بالا است تا از جا به جا شدن مژه‌ها پیشگیری شود.

7. یک چسب خوب از مقاومت مناسبی برخوردار است. اگر مقاومت چسب کم باشد قطعا مژه می‌افتد در صورتی که چسب مژه از مقاومت زیادی برخوردار باشد جدا کردن آن از مژه بسیار سخت می‌شود.      

معیار درست جهت انتخاب چسب مژه

در ابتدا چسبی را که انتخاب می‌کنید نباید باعث حساسیت چشم‌های شما شوند؛ بسیاری از چسب‌ها ممکن است حساسیت زا باشند. در وهله بعدی چسبی را انتخاب کنید که فاقد مواد شیمایی مضر باشند چرا که برخی از چسب‌ها موجب خارش و قرمزی و حتی التهاب چشم‌ها می‌شوند.

یکی از این مواد مضر که می‌توان آن را نام برد فرمالدئید است که به عنوان یک نگهدارنده شیمیایی از آن استفاده می‌شود و در مدت زمان طولانی به چشم‌ها آسیب زیادی می‌زند. توجه کنید در صورتی که پوست و چشم شما حساس است باید از چسب مژه مخصوص چشم‌های حساس استفاده کنید. فراموش نکنید که بسیاری از مژه‌های اکستنشن از ابریشم هستند و بسیاری دیگر از فیبر و یا از پلاستیک ساخته می‌شوند، سعی کنید که برای هر مدل مژه از چسب مناسب استفاده کنید. برای مشاهده دیگر محصولات مخصوص مژه در سایت آمازون کلیک کنید.

اساسا مژه‌های مصنوعی در دو مدل وجود دارند، که برای مژه تکی از دو نوع چسب مژه استفاده می‌شود. چسب‌هایی که 2-5 هفته ماندگاری دارند بهتر است که توسط فرد متخصص مورد استفاده قرار بگیرد. اما در مقابل چسب‌هایی که یک هفته ماندگاری دارند را خودتان هم می‌توانید استفاده کنید.

چسبی را که انتخاب می‌کنید باید از مقاومت مناسبی بهره‌مند باشد لذا در صورتی که مقاومت چسب کم باشد قطعا مژه می‌افتد و در صورتی که چسب مژه از مقاومت زیادی برخوردار باشد جدا کردن آن از مژه بسیار سخت می‌شود. با در نظر گرفتن نکات گفته شده یک چسب مژه مناسب را انتخاب خواهید کرد و از داشتن مژ‌ه‌های بلند لذت خواهید برد.

بهترین مارک چسب مژه کدام است؟

1.چسب مژه PRO CARE Lonris Individual Eyelash: یکی از بهترین برندهای چسب مژه موجود است که برای اکستنشن مژه از ان استفاده می‌شود. از جمله مزیت‌های این چسب مژه عبارت‌اند از:
• استفاده آسان و بدون بو
• ماندگاری بالا
• بین 2 الی 4 ثانیه خشک می‌شود.
• دارای مجوزهای مورد تایید

2. چسب مژه REESE ROBERT BEAUTY PROFESSIONAL: این چسب ساخت کشور آمریکا است و از مزیت‌هایی همچون موارد زیر بهره می‌برد:
• چسب بسیار قوی است.
• چسبندگی در مدت زمان طولانی
• ضد حساسیت و بدون بو
معایب
• به برخی از مژه‌های طبیعی آسیب می‌زند.
• کمی خشک و خشن است.

3. چسب مژه Companion Eyelash Glue: این چسب محکم است و از چشم‌های شما را در برابر مواد شیمیایی مضر محافظت می‌کند. این چسب برای افرادی که حساسیت پوستی دارند گزینه مناسبی است. از جمله مزیت‌های این چسب عبارت‌اند از:
• استفاده آسان و بدون بو
د به سرعت پاک می‌شود و به مژه‌های طبیعی آسیب نمی‌زند.
• چشم‌ها را تحریک نمی‌کند زیرا جنس آن لاتکس است.

4. چسب مژه Revlon Precision Lash Adhesive : این چسب مناسب تازه کاران است که از یک برس بسیار نازک هم برخوردار است که کار را برای مبتدیان راحت‌تر می‌کند. از جمله مزیت‌های این چسب عبارت‌اند از:

ضد حساسیت و ضد آب

استفاده آسان و ماندگاری در تمام طول روز

به مژه طبیعی آسیب نمی‌زند.

معایب این چسب

پاک کردن آن ممکن است دردناک باشد.

اگر درب آن را محکم نبندید چون لاتکس ندارد ممکن است چسب در لوله خشک شود.

شما نیز می‌توانید تجربیات و نظرات خود را درباره هر یک از برندهای مطرح شده با ما به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *