در اکستنشن مژه‌، مژه‌های مصنوعی به کمک یک چسب نیمه دائمی به مژه شما متصل می‌شود در واقع این عمل سبب می‌شود تا زیبایی و طبیعی بودن مژه‌ حفظ شود. البته همین پیوستگی مژه‌های طبیعی و مژه اکستنشن شده باعث می‌شود که ریموو آن به دقت و ظرافت زیادی نیاز داشته باشد، زیرا در غیر این صورت مژه‌های طبیعی نیز همواره با مژه‌ مصنوعی خارج خواهد شد و آسیب مهمی به پلک و زیبایی چشم‌ها وارد خواهد شد.

تا حد امکان سعی کنید که برای ریموو کاشت مژه به متخصص این امر مراجعه نمایید البته باید گفت ریموو اکستنشن مژه کار بسیار سختی نیست و با اندکی دقت و رعایت اصول بهداشتی می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید. درصورتی ‌که آشنایی لازم با این کار ندارید بهتر است به متخصصان آن مراجعه نموده تا از هرگونه خطری جلوگیری کنید.

ریموور مژه

ریموو اکستنشن مژه با ریموور

استفاده از ریموور بهترین و کم‌خطرترین راه برای ریموو اکستنشن مژه‌ است در حقیقت اگر قصد رفتن به سالن‌‌های زیبایی را برای ریمووو مژه ندارید می‌توانید از ریموور استفاده کنید. ریموور‌های چسب اکستنشن مژه عموماً به شکل کرم و یا ژل در بازار موجود هستند. برای ریموو اکستنشن مژه با ریموور رعایت مراحل زیر الزامی است.

پاک‌کردن آرایش 

در وهله اول سعی کنید چشم‌ها و پوست خود را از هرگونه مواد آرایشی پاک و تمیز کنید. این اقدام عمل ریموو مژه را تسریع بخشیده و آلودگی چشم را به حداقل می‌رساند و از هرگونه عفونت چشمی نیز جلوگیری می‌کند.

استفاده از میکروسواب یا برس

در این مرحله مقداری از ریموور مژه را به روی یک میکروسواب و یا برس و فرچه کوچک و تمیز بزنید برای تمیزی کار می‌توانید از یک پد برای زیر چشم‌های خود استفاده نمایید.

استفاده از ریموور

حال برس آغشته به ریموور را به ‌آرامی روی مژه‌های خود بکشید این عمل را به سمت پایین مژه و شبیه به حالت ریمل زدن انجام دهید در این مرحله دقت داشته و اجازه ندهید که ریموور وارد چشم‌ها شود.

بهترین چسب کاشت مژه

خارج‌ کردن مژ‌ه‌های اکستنشن شده 

بعد از صبر کردن حدود 3 دقیقه به کمک یک موچین مژه‌های ریموو شده را از مژه‌های خود خارج کنید برای راحتی کار می‌توانید از گوش‌پاک ‌کن هم استفاده نمایید.

پاک‌ کردن مژه‌ها

بعد از ریموو چسب کاشت مژه‌ جهت حفاظت آنها و به کمک مواد بهداشتی باقی‌مانده ریموور را از چشم‌هایتان پاک کنید و سپس صورت خود را با آب شستشو دهید.

نکته مهمی که در ریموو مژه باید به آن دقت شود آن است که به هیچ عنوان مژه‌های اکستنشن شده را نکنید، زیرا این کار سبب آسیب جدی به مژه‌های طبیعی شما خواهد شد بنابراین سعی کنید به کمک گوش‌پاک‌کن و یا موچین مژه‌‌ها را خارج کنید.

چسب کاشت مژه دائم

ریمووو اکستنشن مژه در خانه

ریموو اکستنشن مژه در عین رعایت اصول مورد نیاز کار دشواری نیست و شما می‌توانید همواره این عمل را در خانه انجام دهید در حقیقت استفاده از ریموور یکی از رایج‌ترین راه‌های ریموو اکستنشن مژه در خانه است از دیگر‌ راه‌های ریموو اکستنشن مژه در خانه استفاده از وازلین است.

برای ریموو مژه با وازلین ابتدا چشم‌های خود را از هرگونه آرایش پاک نموده و سپس با کمک یک گوش ‌پاک ‌کن وازلین را به مژه‌های خود بزنید این کار را به‌ آرامی انجام دهید و سعی کنید گوش ‌پاک‌ کن را در سمت پایین مژه کشیده تا مژه‌های اکستنشن شده از آن خارج شود.

روش دیگر ریموو، استفاده از روغن زیتون و یا نارگیل است در این روش پس از پاک‌سازی چشم‌ها با آب گرم به ‌صورت و چشم‌های خود بخور دهید. در حقیقت بخور آب گرم سبب سست شدن مژه‌ها خواهد شد سپس با استفاده از گوش‌پاک‌کن، روغن زیتون و یا روغن نارگیل را به مژه‌های خود مالیده و آن را به سمت پایین روی مژه‌ها بکشید این عمل به ریموو اکستنشن مژه در خانه به شما کمک خواهد کرد. در حقیقت چسب مژه در معرض روغن خاصیت چسبندگی خود را از دست می‌دهد و کمک می‌کند تا جداسازی آن راحت‌تر صورت گیرد.

بهترین چسب مژه

سایر روش‌ها برای ریموو مژه

از دیگر روش‌هایی که می‌توانید برای ریموو اکستنشن مژه خود بهره بگیرید استفاده از حمام آب گرم است. در حقیقت آب گرم، بخار و رطوبت در سست کردن چسب مژه تأثیر بسزایی دارد. از راه‌های دیگر ریموو مژه، ماساژ مژه‌ها با روغن نارگیل و زیتون است. اگر این عمل را هر شب قبل خواب انجام دهید چسب مژه مقاومت و پایداری خود را از دست ‌داده و تار‌های مژه اکستنشن شده به‌ خودی‌ خود ریموو خواهد شد. همچنین می‌توانید برای پاک‌کردن آرایش چشم خود نیز از پاک‌کننده‌های بر پایه روغن نیز استفاده نمایید این عمل به‌ مرور بر روی چسبندگی مژه‌ها تأثیر خواهد گذاشت.

سخن پایانی 

برداشتن اکستنشن مژه و یا درواقع ریموو آن نیاز به رعایت موازین و اصول بهداشتی دارد در حقیقت اگر این عمل به‌خوبی صورت نگیرد می‌تواند سبب آسیب به مژه‌ها و کنده شدن آن‌ها شود. همچنین این عمل می‌تواند سبب سوزش و یا حساسیت و عفونت چشم نیز شود پس اینکه ریموو به چه شکلی صورت بگیرد اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. روش‌های زیادی برای ریموو مژه‌ها وجود دارد که انجام آن نیازمند دقت بالایی است.

ریموور یکی از روش‌های از بین بردن اکستنشن مژه‌ها برای افرادی است که قصد رفتن به سالن‌های آرایشی ندارند برای انجام این کار لازم است تا مراحل به ‌دقت انجام شوند. همچنین روش‌های خانگی مانند استفاده از وازلین، روغن نارگیل و روغن زیتون نیز برای ریموو مژه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فروشگاه اینترنتی آوی میس ارائه دهنده انواع مژه‌های مصنوعی و مگنتی هستند می‌توانید این مژه‌ها را با بهترین کیفیت انتخاب کنید. با خرید از این فروشگاه می‌توانید در زمان و هزینه‌های اضافی مربوط به رفت آمد صرفه جویی کنید. در صورت داشتن هر گونه نظر و پیشنهادی می‌توانید آن را برای آویمیس کامنت کنید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

📝امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد نظرات و تجربیات خود را از خواندن این مقاله از طریق کامنت با ما به اشتراک بگذارید.📝

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

بروزرسانی 1.06.01

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *