قبل از پاسخ دادن به سوال مژه مگنتی چیست؟ لازم است بگوییم همه دوست دارن مژه‌های بلند و پرپشتی داشته باشند اما استفاده از مژه مصنوعی برای هر کسی امکان پذیر نیست. برای استفاده از مژه‌های مصنوعی معمولا چسب ، موچین و… احتیاج است که در نهایت ممکن است چشم افراد به این مدل چسب حساسیت داشته باشد و قرمز شود. البته در برخی موارد هم از چشم آن‌ها اشک می‌ریزد و آرایش آن‌ها را خراب می‌کند که این امر خوشایند نیست.

مژه مگنتی یا مژه مغناطیسی یک مدل کاشت مژه مصنوعی است که در طراحی آن خواص آهنربایی را در نظر گرفته‌اند. این مژه‌ها از دو بخش اصلی‌ تشکیل شده‌اند یعنی یک بخش بالای مژه طبیعی و دیگری زیر مژه طبیعی قرار می‌گیرد. اثر آهنربایی که برای این مژه‌ها وجود دارد باعث می‌شود که دو بخش بالایی و پایینی به هم بچسبند و همچون مژه مصنوعی روی مژه طبیعی شما قرار بگیرند.

در مژه‌های مگنتی از تعداد آهنرباها یا مگنت‌های متفاوتی استفاده شده است که معمولا تعداد آن‌ها به عرض‌ مژه‌های تهیه شده بستگی دارد. برای مثال اگر شما می‌خواهید مژه مگنتی را برای گوشه چشم خودتان استفاده کنید با یک مگنت هم کار شما راه می افتد. یا این که در صورت استفاده از یک مژه کامل برای چشم باید از دو الی سه مگنت در مژه‌ها استفاده شده باشد.

مژه مصنوعی مغناطیسی

آموزش استفاده از مژه مگنتی

حال که متوجه شدید مژه مگنتی چیست بایستی طریقه یا روش استفاده از آن را هم بلد باشید.

✨ در ابتدا بایستی صورت خود را بشویید و سپس آرایش خود را کامل کنید. نکته قابل توجه این است در صورتی که شما عادت دارید از خط چشم مایع یا مویی استفاده کنید، هنگام استفاده از مژه مگنتی این عادت را کنار بگذارید و سعی کنید از خط چشم‌های ماژیکی استفاده کنید. لذا احتمال چسبیدن مژه به خط چشم وجود دارد که در این صورت آرایش خراب می‌شود.

✨ حال بایستی یک پارچه رنگ روشن یا نرم را زیر چشمتان قرار دهید تا در صورت افتادن مژه، روی پارچه بیافتاد و آن را گم نکنید؛ در زمان فیکس کردن مژه این اتفاق رخ می‌دهد.

✨ برای این که مژه مگنتی به گوشه‌های بیرونی و یا قسمت بالایی مژه طبیعی به خوبی بچسبد می‌توانید از ریمل استفاده کنید. در حقیقت استفاده از ریمل باعث می‌شود که مژه‌ها بسیار طبیعی به نظر برسند.

✨ مژه مخصوص قسمت بالایی که آهنربایی در زیر خود دارد را بردارید و به آرامی آن را روی مژه قرار دهید. حال مژه پایینی که آهنربای آن رو به بالا است را بردارید و آن را زیر مژه خود قرار دهید. در این صورت دو مگنت همدیگر را جذب می‌کنند.

✨ حال مطمئن شوید که آهنرباها به خوبی چسبیده باشند تا بعدا جابه‌جا نشوند. در غیر این صورت مژه‌های مگنتی به سرعت می‌افتند و یا این که روی مژه فیکس نمی‌شوند.

✨ زمانی که می‌خواهید مژه‌ها را بردارید آن‌ها را مابین انگشتانتان بگذارید سپس به آرامی مژه‌ها را بین دو انگشت حرکت دهید تا زمانی که آهنربای آن‌ها به خوبی به هم بچسبد.

آموزش مژه مصنوعی

انواع مژه مگنتی 

مژه‌های مگنتی به نوبه خود انواع مختلفی دارند که در ادامه آن‌ها را نام می‌بریم:

💎 مژه مگنتی با ابریشم مصنوعی

💎 مژه مگنتی با موی طبیعی

💎 مژه مگنتی تک مگنتی (تک آهنربایی)

💎 مژه آهنربایی دو مگنتی

💎 مژه آهنربایی سه مگنتی

💎 مژه مگنتی گوشه چشمی

هر کدام از این مژه‌ها را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید و از آن‌ها برای مجالس و محافل مختلف بهره ببرید. انتخاب این مژه‌ها کاملا سلیقه‌ای است و در هنگام استفاده از آن‌ها چشم شما آسیب نمی‌بیند یا این که حساسیت‌هایی که برای سایر مژه‌ها وجود دارد، در این مدل مژه‌ها بسیار کمتر است.

روش استفاده از مژه مصنوعی

مزایای و معایب مژه مگنتی چیست؟

مانند سایر مژه‌هایی که استفاده می‌شود مژه‌های مغناطیسی هم معایب و مزایای منحصر به خود را دارند که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

مزایای مژه مگنتی چیست:

🌸 نصب راحت و سریع

🌸 به جای استفاده از چسب، آن‌ها را با آهنربا به مژه می‌چسبانند.

🌸 قیمتی ارزان

🌸 در تعداد دفعات زیادی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و یکبار مصرف نیستند.

🌸 در زمان میکاپ خود کاملا صرفه جویی می‌کنید.

🌸 حساسیت و یا عوارض خاصی برای چشم‌ها ندارند.

معایب مژه مگنتی چیست:

📍 احساس خستگی در چشم‌ها وجود دارد.

📍 سنگینی زیادی روی چشم‌ها احساس می‌کنید.

📍 پس از چندبار استفاده از آن‌ها، مگنت‌ها مقاومت قبلی را ندارند.

📍 چسبندگی آن‌ها کمتر از سایر مژه‌های مصنوعی است و احتمال افتادن آن‌ها پس از دو ساعت وجود دارد.

📍 در صورت استفاده مکرر از این مژه‌ها سنگینی روی پلک‌ها ایجاد می‌شود و در نهایت منجر به افتادگی پلک می‌شوند.

بهترین مدل مژه مصنوعی

سخن پایانی 

در این مطلب به بررسی سوال مژه مگنتی چیست پرداختیم امیدوارم که مفید واقع شده باشد. استفاده از این مژه‌ها را به زمانی بیاندازید که وقت کافی برای آرایش کردن ندارید. یا این که به صورت روزانه می‌خواهید مژه‌های مصنوعی داشته باشید استفاده از مژه مگنتی روش خوبی است. بسیاری از افراد فکر می‌کنند اگر از چسب مژه استفاده نکنند و مژه مگنتی را روی چشم خود قرار دهند هیچ آسیبی به چشم آن‌ها وارد نمی‌شود در صورتی که این نوع مژه مصنوعی هم معایب خاص خود را دارند.

مشکل اساسی که در هنگام استفاده از این مژه‌ها دیده می‌شود، افتادگی پلک‌ها است. زمانی که پلک‌های شما افتاده شوند بایستی هزینه زیادی صرف کنید تا آن را رفع کنید. اما در صورتی که هزینه کاشت یا ترمیم مژه مصنوعی برای شما زیاد است بهترین راه حل استفاده از مژه‌های مصنوعی است. بهترین راه حل برای رفع آسیب و خستگی چشم‌ها این است که موقع خواب یا استراحت این مژه‌ها را از روی چشم‌ها بردارید تا چشم‌ها آسیبی نبینند و در نهایت استراحت کافی هم داشته باشند.
فروشگاه اینترنتی آوی میس ارائه دهنده انواع مژه‌های مصنوعی و مگنتی هستند می‌توانید این مژه‌ها را با بهترین کیفیت انتخاب کنید. با خرید از این فروشگاه می‌توانید در زمان و هزینه‌های اضافی مربوط به رفت آمد صرفه جویی کنید. در صورت داشتن هر گونه نظر و پیشنهادی می‌توانید آن را برای آویمیس کامنت کنید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

📝امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد نظرات و تجربیات خود را از خواندن این مقاله از طریق کامنت با ما به اشتراک بگذارید.📝

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *