چشم‌ها، یکی از زیباترین عضوهای بدن تلقی شده که در نگاه اول توجه اشخاص را به خود جلب می‌نماید. به همین جهت کم پشت بودن مژه و یا ریزش آن می‌تواند یک موضوع آزاردهنده برای هر شخصی از جمله بانوان تلقی شود بنابراین در این میان عده‌ای از این اشخاص به کاشت مژه‌ مصنوعی رو می‌آورند.

کاشت مژه ابریشمی

آموزش کاشت مژه ابریشمی 

مژه‌های ابریشمی همان‌طور که از نام آن‌ها مشخص است، از جنس ابریشم مصنوعی ساخته شده‌اند. این نوع مژه با سبکی و الیاف نرم خود و به دنبال آن طبیعی بودن هر چه بیشتر در مژه، طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است. این نوع مژه، به اندازه‌ای طراحی می‌شوند که از مژه‌های طبیعی خود شخص بالاتر نرفته و زیبایی طبیعی خود را حفظ نماید در حقیقت این نوع مژه به شکل استاندارد تهیه می‌شود.

در خصوص کاشت مژه ابریشمی باید گفت که مراحل کاشت مانند سایر مژه‌ها مانند مژه والیوم آلفا لش و یا مژه والیوم یونیکورن خواهد بود. در هنگام کاشت یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها، چسب کاشت مژه خواهد بود چرا که اگر چسب از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار نباشد همین امر در کیفیت و طول عمر مژه تأثیر خواهد گذاشت. در وهله بعد حتماً باید توجه شود که فرد چشمان خود را تا پایان کاشت بسته نگه دارد زیرا مژه قرار است به روی پلک قرار بگیرد و اگر چشمان بسته نباشد این عمل به‌خوبی انجام نمی‌شود.

عمل کاشت مژه ابریشمی به دو شکل تار به تار و یا فن‌سازی روی مژه طبیعی صورت می‌گیرد. در این هنگام مژه کار با استفاده از ابزاری مانند موچین مژه‌ها را گرفته و بعد از الصاق چسب به پلک آن‌ها را در لابه‌لای مژه‌های طبیعی فیکس می‌کند. نکته بسیار مهمی که باید در هنگام کاشت مژه به آن توجه شود خودداری از متصل شدن مژه‌های پلک بالا و پایین است زیرا این کار می‌تواند سبب آسیب به مژه‌های طبیعی نیز شود پس بهتر است از یک چسب یا نوار در زیر مژه و چشم بهره گرفته شود.

آموزش کاشت مژه ابریشمی 

قیمت کاشت مژه ابریشمی

فاکتور‌های متعددی در تعیین قیمت کاشت مژه ابریشمی دخیل خواهند بود. در حقیقت نوع چسب به کار برده برای کاشت، میزان کیفیت مژه ابریشمی، دائم و یا موقت بودن مژه، مهارت استادکار و همین‌طور آرایشگاه زیبایی می‌تواند قیمت متفاوتی را برای کاشت مژه رقم زند. از سوی دیگر میزان و حجم تار‌هایی که در کاشت مژه به کار برده می‌شود می‌تواند سبب تفاوت قیمت‌ در کاشت مژه شود زیرا میزان تراکم تارهای به کار رفته برای هر شخص با توجه به سلیقه فرد و همین‌طور کم‌حجم یا پرحجم بودن مژه‌هایش متفاوت خواهد بود و همین امر سبب تفاوت در قیمت کاشت خواهد شد.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

عمر کاشت مژه خود را دو برابر کنید! راه های مراقبت از کاشت مژه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

تفاوت کاشت مژه ابریشمی با سایر کاشت مژه‌ها

مژه‌های ابریشمی دارای ظرافت و لطیف بودن بسیاری هستند همین جنس مژه عمل کاشت آن را دشوارتر نموده و اقدام به این کار را مستلزم مهارت استاد کاشت مژه قرار داده است. در حقیقت این نوع مژه به‌واسطه ابریشمی و براق بودن خود نه‌تنها نسبت به سایر مژه‌های مصنوعی دیگر برتری بسیاری یافته و متقاضیان بسیاری را به خود جلب نموده است در کنار این به‌واسطه جنس لطیف و نرم خود نیازمند دقت و مهارت بالا برای کاشت نیز است.

یکی دیگر از تفاوت‌های عمده کاشت مژه ابریشمی با سایر کاشت‌های دیگر ماندگاری بسیار بالای کاشت مژه ابریشمی است. در حقیقت این نوع مژه با استحکام بسیار بالایی به پلک شما متصل شده و از دوام و طول عمر خوبی برخوردار است پس از این جهت می‌تواند برای افرادی که مدام با کاشت مژه درگیر هستند مناسب باشد از سوی دیگر اشخاصی که می‌خواهند برای یک مدت محدود و موقت از کاشت مژه بهره بگیرند بهتر است از این نوع کاشت استفاده ننمایند هر چند که این نوع مژه می‌تواند به‌خوبی ریموو شود.

تفاوت کاشت مژه ابریشمی با سایر کاشت مژه‌ها

عوارض احتمالی کاشت مژه ابریشمی 

کاشت مژه ابریشمی از آنجایی که مستقیم با پلک و چشم در ارتباط است می‌تواند سبب بروز یک سری عوارض و مشکلات چشمی شود که ما در ذیل به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. آن چیزی که در جریان کاشت مژه اهمیت فوق‌العاده‌ای داشته و می‌تواند تا حد زیادی سبب کاهش عوارض و ماندگاری بالا کاشت مژه از جمله مژه ابریشمی شود مواد اولیه کاشت است. این المان اهمیت فوق‌العاده‌ای برای تمامی سالن‌های زیبایی خواهد داشت.

یکی از بهترین فروشگاه‌هایی که می‌تواند در این زمینه برای تمامی لاین‌های کاشت مژه و سالن‌های زیبایی مناسب واقع شود فروشگاه آوی میس است. این فروشگاه عرضه‌کننده تمامی محصولات بهداشتی و آرایشی در تمامی زمینه‌ها از جمله کاشت مژه و چسب مورد نیاز آن است که می‌تواند کمک شایانی در این زمینه به اشخاص نماید، عوارض احتمالی کاشت مژه ابریشمی به شرح زیر است:

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

حتما بخوانید: عوارض کاشت مژه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

ریزش مژه‌های طبیعی

از آنجایی که در کاشت، مژه‌های مصنوعی روی ریشه مژه‌های طبیعی واقع می‌شوند همین عمل می‌تواند پیاز مژه‌های طبیعی را تضعیف کرده و سبب ریزش آن‌ها شود. همچنین در کاشت‌های غیر اصولی، اگر چسب مژه به مژه‌های طبیعی برخورد نماید همین عمل می‌تواند سبب کنده شدن و ریزش مژه‌ها نیز شود. همچنین باید به این نکته نیز اشاره نمود که اگر کاشت مژه سبب ریختن مژه‌‌های طبیعی نشود ولی تا حد زیادی می‌تواند موجب نازک شدن و یا شکستن مژه شود.

عوارض احتمالی کاشت مژه ابریشمی 

حساسیت چشمی

ممکن است یک سری از افراد به مژه و یا چسب مژه حساسیت نشان دهند این حساسیت می‌تواند به شکل قرمزی، تورم، التهاب و خارش چشم ظاهر شود. البته این اتفاق دائمی نیست و پس از مدتی از بین خواهد رفت اما اگر همچنان این حساسیت ادامه داشت باید به ریموو مژه رو آورد.

عفونت چشم

اگر از وسایل آلوده در عمل کاشت مژه استفاده شود و یا اینکه چشم فرد به کاشت حساسیت داشته باشد این عمل می‌تواند سبب اجتماع عفونت در پلک فرد شود که البته این عفونت سبب آسیب به بینایی چشم نمی‌شود اما باید مورد درمان واقع شود.

آسیب به پلک

درست است که کاشت مژه در کوتاه‌مدت آسیب زیادی به چشم و پلک وارد نمی‌کند اما اگر این عمل تداوم داشته باشد و شما مدام به کاشت مژه بپردازید این عمل می‌تواند سطح داخلی پلک را دچار فرسایش کرده و سبب یک آسیب جبران‌ناپذیر به مژه‌ها شود.

مراقبت بعد از کاشت مژه ابریشمی

مراقبت بعد از کاشت مژه ابریشمی

آن چیزی که سبب می‌شود تا یک کاشت مژه ماندگاری و کیفیت خوبی داشته باشد علاوه بر نحوه کاشت، مراقبت‌های پس از کاشت نیز است. در واقع با مراقبت اصولی می‌توان کیفیت و ماندگاری کاشت را بالا برد مواردی که باید بعد از کاشت رعایت نمود شامل موارد زیر است:

استفاده از شوینده‌های مناسب؛ در هنگام شست‌وشوی مژه‌ها سعی شود که از شوینده‌هایی با حداقل مواد شیمیایی استفاده شود مثل شامپو بچه یا صابون‌های مخصوص همچنین به هنگام شست‌وشوی مژه سعی شود که فشار زیادی به مژه وارد نشده و از کشیدن مژه‌ها خودداری شود.

عدم قرارگیری در معرض رطوبت و بخار آب گرم؛ رطوبت و بخار آب گرم می‌تواند سبب سست شدن چسب مژه و کنده شدن آن‌ها شود بنابراین لازم است که در شست‌وشوی مژه‌ها این فاکتور نیز رعایت شود.

شانه زدن مژه‌ها؛ شانه زدن مژه، می‌تواند سبب منظم شدن آن شده و از به هم ریختگی و پراکندگی آن‌ها جلوگیری نماید برای این کار می‌توانید از شانه‌های کوچک مخصوص به این کار بهره بگیرید.

عدم استفاده از روغن و محصولات بهداشتی چرب؛ روغن‌هایی مانند نارگیل، زیتون می‌توانند قدرت نگهداری چسب مژه‌ را کاهش داده و سبب ریزش مژه‌های کاشت شوند در واقع این کار طول عمر مژ‌ه‌های ابریشمی را به ‌شدت کاهش خواهد داد.

سخن آخر

ما در این مقاله تلاش کردیم تا در خصوص کاشت مژه، مزایا، عوارض و نحوه نگه‌داری آن توضیح دهیم. آنچه که اهمیت دارد سلامت چشم و مژه اشخاص است که نباید به هر بهانه‌ای ولو زیبایی مورد آسیب واقع شود بنابراین اهمیت دارد که چگونه و با چه موادی کاشت مژه صورت ‌گرفته تا هم سلامت چشم و پلک حفظ شود و هم زیبایی‌های اشخاص پررنگ‌تر و نمود واقعی‌تری یابد.

فروشگاه اینترنتی آوی میس ارائه دهنده انواع مژه‌های مصنوعی و مگنتی هستند می‌توانید این مژه‌ها را با بهترین کیفیت انتخاب کنید. با خرید از این فروشگاه می‌توانید در زمان و هزینه‌های اضافی مربوط به رفت آمد صرفه جویی کنید. در صورت داشتن هر گونه نظر و پیشنهادی می‌توانید آن را برای آویمیس کامنت کنید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

📝امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد نظرات و تجربیات خود را از خواندن این مقاله از طریق کامنت با ما به اشتراک بگذارید.📝

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *